Häämusiikki-ilta Kalajoen kirkossa

Kalajoen seurakunta järjestää Häämusiikki-illan Kalajoen kirkossa perjantaina 27.5. klo 20. Seurakunta toivottaa tilaisuuteen tervetulleeksi tietenkin tulevia hääpareja läheisineen, mutta myös kaikkia muita kirkkomusiikin ystäviä.

Avioliittoon vihkiminen on ainutlaatuinen juhla, luonteeltaan pienimuotoinen jumalanpalvelus. Musiikilla on suuri merkitys vihkitoimituksessa, sen valinta voi joskus tuottaa vaikeuksia. Seurakunta haluaa Häämusiikki-illan ohjelmalla esitellä eri vaihtoehtoja mietittäväksi omaan juhlapäivään. Häämusiikki-illassa kuulemme häämarsseja, -lauluja ja -virsiä. Kuulemme perinteisiä sävellyksiä, mutta myös tämän päivän musiikkia.

Häälauluja esittävät Esa Rahja, Eija Rahja, Johannes Nikula ja Nadja Väli-Klemelä. Urkumusiikista vastaavat omat kanttorit Hannele Räsänen ja Heidi Huhtala. Yhteislauluna laulamme vihkitilaisuuteen sopivia virsiä. Tervetuloa!