Jokelan pappila

Klikkaa kuvaa niin saat sen näkyviin isompana.

Uusi infotaulu Plassintien varressa opastaa tulijan Jokelan uudistuneeseen pappilaan.. Pappila valmiina käyttöönsiunaamiseen 9.8.2012.. Piispa Samuel Salmi avustajineen toimitti käyttöönsiunaamisen (kuva Anna-Maija Pahkala).. Avoimet ovet 13.-15.8.2012.. Jokelan pappila Kasitieltä.. Jokelan pappila Kalajoen ylittävältä kasitien sillalta.. Näkymä vintiltä joen ja kirkon suuntaan.. Yläkertaan saatiin remontin yhteydessä kahdeksan valoisaa toimistohuonetta aikaisemman kahden sijaan.. Pieni yksityiskohta yläkerran lasiovesta.. Rakennusprojektin valvoja Aarne Nikula kertomassa piispan seurueelle rakentamisen vaiheista.. Käyttöönsiunaamiseen osallistui suuri joukko seurakuntalaisia.. Jokelan pappilan pihapiiriä 2015.. Jokelan pappilaa 2015.. Jokelan pappilan kesäkukat 2015.. Jokelan pappila kesällä 2015.. Jokelan pappila lasin läpi kuvattuna Kalajoen kirkon tornista elokuussa 2015.. Jokelan pappila lasin läpi kuvattuna Kalajoen kirkon tornista elokuussa 2015..